I akutte nødsituationer kan hurtig reaktion være altafgørende
Gågader og butikstorv
Mimus PRO er et redskab der kan hjælpe med at kommunikere vigtige informationer til butikker og medarbejdere samt sørge for at alle kan hjælpe hindanden, hvis der akut er brug for hjælp.
Løsningen er med til at skabe et trygt miljø med god kommunikation og godt sammenhold i blandt de mange forskellige butikker og vagter på en gågade eller et butikstorv.
Servicemeddelelser og vigtig information
Del hurtigt og nemt servicemeddelelser og vigtige informationer med butikkerne. Hver enkelt bruger får en besked direkte på deres telefoner.
Nødsituationer
En medarbejder i nød kan på få sekunder tilkalde hjælp fra alle andre medarbejdere, vagter, detektiver osv.
F.eks. i tilfælde af røveri, butikstyveri eller voldelige situationer kan medarbejderen trykke Tilkald hjælp, og der sendes automatisk en alarmbesked ud de andre brugeres telefoner.
Alle brugerne kan vælge at trykke på Jeg hjælper i app’en, og på den kan man løbende se, hvor mange der er på vej for at hjælpe.
Placering på et kort
I alarmbeskederne kan man se på et kort, hvor beskeden er sendt fra. Det gør det nemt og enkelt at finde frem til personen, der skal bruge din hjælp. GPS positionen kommer fra medarbejderens telefon.
1. hjælp
Bed hurtigt om assistance fra de andre butikker, hvis en kunde f.eks. falder om eller en kollega kommer til skade. Skriv i teksten at der er brug for forbindingskasse eller indtal i beskeden, at der er brug for en hjertestarter.
Personale ID-kort
App’en kan vise et digitalt ID-kort for den enkelte medarbejder. Kortet kan f.eks. bruges til et loyalitetsprogram for personalet i centret og give rabat eller særlige fordele i butikkerne.
Simpel opsætning Medarbejderne henter en app til deres telefoner, og logger ind med deres personlige login. Derefter foregår alt direkte i app’en.