Tryghed. Lige ved hånden.
Giv dine ansatte den tryghed de fortjener
Mimus PRO er et redskab, der hjælper med at kommunikere vigtige informationer til butikker og medarbejdere og sørger for at alle kan hjælpe hinanden, hvis der opstår akut brug for hjælp.
Løsningen er med til at skabe et trygt miljø med god kommunikation og godt sammenhold blandt butikker, centervagter og centerpersonalet i et butikscenter.
Servicemeddelelser og vigtig information
Del hurtigt og nemt servicemeddelelser og vigtige informationer med butikkerne. Hver enkelt bruger får en besked direkte på deres telefoner.
Nødsituationer
En medarbejder i nød kan på få sekunder tilkalde hjælp fra andre medarbejdere, centervagter, detektiver osv.
F.eks. i tilfælde af røveri, butikstyveri eller voldelige situationer kan medarbejderen trykke Tilkald hjælp, og der sendes automatisk en alarmbesked ud til de andre brugeres telefoner.
Alle brugerne kan vælge at trykke Jeg hjælper i app’en, og afsenderen kan på den måde løbende se, hvor mange, der er på vej for at hjælpe.
1. hjælp
Bed hurtigt om assistance fra de andre butikker, hvis en kunde f.eks. falder om eller en kollega kommer til skade. Skriv i teksten, at der er brug for forbindingskasse eller indtal i beskeden, at der er brug for en hjertestarter.
Personale ID-kort
App’en kan vise et digitalt ID-kort for den enkelte medarbejder. Kortet kan f.eks. bruges til et loyalitetsprogram for personalet i centret og give rabat eller særlige fordele i butikkerne.
Simpel opsætning
Medarbejderne henter en app til deres telefoner og logger ind med deres personlige log-in. Derefter foregår alt direkte i app’en.