Kommuniker vigtige informationer til medarbejdere og hjælp hinanden hvis der er akut brug for hjælp.
Virksomheder og erhverv
Mimus PRO er et redskab, der kan hjælpe med at kommunikere vigtige informationer til forskellige afdelinger, medarbejdere og firmaer samt sørge for at alle kan hjælpe hinanden, hvis der akut er brug for hjælp.
Løsningen er med til at skabe et trygt miljø med god kommunikation og godt sammenhold blandt medarbejdere, afdelinger og firmaer.
Servicemeddelelser og vigtig information
Del hurtigt og nemt servicemeddelelser og vigtige informationer med brugerne. Hver enkelt bruger får en besked direkte på deres telefoner.
Nødsituationer
En medarbejder i nød kan på få sekunder tilkalde hjælp fra kollegaerne.
F.eks. i tilfælde hvor der kan bruges en hjælpende hånd, kan medarbejderen trykke Tilkald hjælp, og der sendes automatisk en alarmbesked ud de andre brugeres telefoner.
Alle brugerne kan vælge at trykke på Jeg hjælper i app’en, og på den kan man løbende se, hvor mange der er på vej for at hjælpe.
Placering på et kort
I alarmbeskederne kan man se på et kort, hvor beskeden er sendt fra. Det gør det nemt og enkelt at finde frem til personen, der skal bruge din hjælp. GPS positionen kommer fra medarbejderens telefon og virker bedst udendørs.
1. hjælp
Bed f.eks. hurtigt om assistance hvis en kollega kommer til skade. Skriv i teksten at der er brug for forbindingskasse eller indtal i beskeden at der er brug for en hjertestarter.
Personale ID-kort
App’en kan vise et digitalt ID-kort for den enkelte medarbejder. Kortet kan f.eks. bruges til et loyalitetsprogram for personalet og give rabat eller særlige fordele.
Simpel opsætning Medarbejderne henter en app til deres telefoner og logger ind med deres personlige login. Derefter foregår alt direkte i app’en.